Welkom

PRO ACT ENTERTAINMENT © UFEEST.BE  2009

Welkom.
Entertainment.
Media Consulting.
Management.
Fashion.
Contact.
RECLAMESPOTS

Het is gebruikelijk in de radioreclame om te werken met een basis radiospot van 30 seconden. Natuurlijk kan deze basislengte gewijzigd worden en dit met aanpassingen van telkens 5 seconden.

Hoe langer de spot hoe meer informatie je erin kwijt kan. De prijs wordt bepaald door de spotlengte.

1. Waarom radio ?

2. Radio is magie

3. Tips voor de adverteerder

4. De mogelijkheden

5. Reclamespots

6. Weetjes

7. Recente Adverteerders

Spotlengte  -->  % in vergelijking met 30 sec.

15 sec.             70%

20 sec.             80%

25 sec.             90%

30 sec.            100%

35 sec.            115%

40 sec.            130%

45 sec.            145%

50 sec.            160%

55 sec.            170%

60 sec.            180%

Het aantal reclamespots per dag kan variëren: 6 spots, 8 spots of 10 spots, afhankelijk van de gekozen duur van de campagne (hoe korter de campagne, hoe meer spots per dag of omgekeerd: als de campagne langer duurt, kan men voor minder spots kiezen) en het doel van de campagne (naambekendheid vergaren, een actie aankondigen,...). Denk eraan: Herhaling is zeer belangrijk